ما در چرخ گر دوچرخه را می شناسیم

تعمیر دوچرخه شما
در کمتر از ۴۸ ساعت

عموما عوامل زنجیره ای باعث خرابی دوچرخه شما می شوند و پیدا کردن عامل اولیه کاری تخصصی است. ما در چرخ گر با سالها تخصص در این امر، تعمیرات خود را با گارانتی به شما ارائه می کنیم.

تعمیر در هر نقطه از شهر تهران
گارانتی تعمیرات

تعمیراتی که ما برای شما انجام می دهیم به میزان دو هفته گارانتی دارند.

تعمیر حرفه ای دوچرخه شما

تعمیر کاران ما چندین سال سابقه کار دارند و سالها دوچرخه های حرفه ای را تعمیر کرده اند.

تعمیر در محل شما یا در تعمیرگاه چرخ گر

ما انتخاب را به شما میسپاریم. تعمیر در محل مورد نظر شما یا در تعمیرگاه چرخ گر

تعمیر دوچرخه در کمتر از ۴۸ ساعت

از لحظه ای که با ما تماس میگیرید، در کمتر از ۲۴ ساعت در خدمت شما هستیم

یک تیم حواسش به شما هست

در صورتی که مشکلی برای شما پیش بیاد، تیم پشتیبانی ما شما را راهنمایی می کند

آموزش تعمیر دوچرخه

دوچرخه سواری حرفه ای علاوه بر مهارت نیاز به تخصص فنی در تعمیرات نیز دارد!

تعمیر دوچرخه به همین سادگی

کیفیت تعمیرات و روان بودن دوچرخه شما برای ما مهم است. برای همین سعی کرده ایم فرایند تعمیر را برای شما آسان کنیم و روش هایی را تدارک دیده ایم که کیفیت خدمات ما را تضمین نماید.

۱- ایراد را به ما بگویید

در ابتدا اطلاعات دوچرخه و مشکلی که برای آن پیش آمده را به ما اعلام میکنید. تصاویر و توضیحات تکمیلی را از شما دریافت می کنیم و شما را به نزدیک ترین تعمیرکار متصل می کنیم

۲- زمان تعمیر را به شما می گوییم

تعمیر کار با شما تماس می گیرد، زمان تعمیر و حدود هزینه های تعمیر را به شما اعلام می کند و قرار تعمیر را با شما هماهنگ می کند

۳- در خانه شما یا در تعمیرگاه خودمان تعمیر می کنیم

بسته به نیاز شما، تعمیر کار با شما هماهنگ می کند که در خانه شما یا در تعمیرگاه چرخ گر تعمیر دوچرخه انجام شود

سال خدمت
تعمیر دوچرخه
مشاوره تلفنی
مربی درجه یک فدراسیون
آنچه مشتریان تعمیر دوچرخه ما میگویند

نظرات مشتریان تعمیر دوچرخه

مشتریان ما تنها خدمات تعمیر دوچرخه از ما دریافت نمی کنند. ما تلاش می کنیم آنها را هممچون دوستی همرکاب، با تکنیک های نگهداری و تعمیر دوچرخه آشنا کنیم

دوچرخه سوار
رگلاژ و سرویس قطعات دوچرخه تاثیر زیادی بر راحتی شما حین دوچرخه سواری دارد.

سوالات متداول در تعمیر دوچرخه

در صورتی که سوالی در رابطه با خدمات چرخ گر دارید، شاید بتوانید در این سوال ها یه جوابشان برسید. در صورتی که جواب در این سوالات نبود حتما با ما تماس بگیرید.

شما ابتدا با شماره ما تماس میگیرید، سپس با توجه به توضیحاتی که در مورد ایرادات دوچرخه به ما می دهید، ما از شما می خواهیم تصاویری را برایمان ارسال کنید. برای همین لازم است به دوچرخه دسترسی داشته باشید تا ایراد آن را بتوانیم پیدا کنیم

مجموع هزینه تعمیر شامل هزینه خدمات تعمیری، هزینه قطعات و هزینه ایاب و ذهاب متخصص است. از آنجایی که غیر از تعرفه خدمات سایر هزینه ها متغیر است، ما پس از بررسی موارد تعمیری مورد نیاز دوچرخه شما تا حدودی قیمت تعمیرات را به شما اعلام می کنیم. اما هزینه نهایی تعمیرات پس از بازدید و انجام تعمیرات توسط متخصص تعیین می شود.

ساعت کاری چرخ گر هر روز هفته و از ساعت ۹الی ۲۲ می باشد. شما در طول این ساعات می توانید با ما تماس بگیرید و متخصصین ما در این ساعات پاسخگوی شما می باشند.
بله! تعمیرات چرخ گر تا دو هفته ضمانت دارد. بسته به تعمیراتی که بر روی دوچرخه شما انجام شده است، در صورتی که نصب قطعات بر روی دوچرخه ایرادی داشته باشد، و از دوچرخه پس از تعمیر به درستی استفاده شده باشد، به هزینه خودمان دوچرخه شما را تعمیر می کنیم.
بله. تعمیرگاه چرخ گر در محل آدرس درج شده در قسمت تماس با ما مشخص شده است و شما می توانید با هماهنگی قبلی، دوچرخه خودتان را به صورت حضوری به تعمیرگاه چرخ گر بیاورید. در این صورت هزینه ایاب و ذهاب متخصص از حساب شما کسر خواهد شد.

وقتشه دوچرخه رو از انبار بیرون بیاری!

همین الان با ما تماس بگیر و به دوچرخه ات یکمی رسیدگی کن تا دوباره بتونی بیشترین لذت از دوچرخه سواری رو تجربه کنی.

نوشته های مرتبط با تعمیر دوچرخه

انواع ترمز دوچرخه - چرخ گر
معرفی انواع ترمز دوچرخه

سیستم ترمز بسته به کاربری در دوچرخه ها متفاوت است. پس شناخت انواع ترمز دوچرخه باعث انتخاب مناسب ترین دوچرخه برای شما می شود. در این مطلب از چرخ گر به سراغ انواع ترمز دوچرخه ها رفته ام و شما را با آنها آشنا کرده ایم.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا